
Mūsų knygos
Paskaitos
Straipsniai


Kaip nubrėžti leistino vaikų elgesio ribas?

Šiek tiek apie Vokietijos švietimo sistemą ir praktiką Berlyno Valdorfo mokykloje

Dėl laimingos vaikystės… ir ateities…
Naujienos

Kviečiame vaikus ir jų tėvelius į doc. dr. Sigitos Burvytės knygos pristatymą

Kūrybiškas pasakų pritaikymas ugdymo procese

Pozityviosios tėvystės raiška Plungėje

Vilniaus lopšelio-darželio „Žilvitis“ „Žiogelių“ ir „Pelėdžiukų“ grupių projektas: „Labas, aš atėjau…“
Būtina žinoti

Šeimos probleminės situacijos

Ar pasyvi tėvystė gali būti pozityvia tėvyste?

Savęs pažinimas – pozityvios tėvystės pagrindas

Pabandykime suprasti tuos tėčius ir mamas, kurie sužino, kad jų vaikui diagnozuotas autizmas arba Aspergerio sindromas
Diskusijos

Vaikas nelanko ugdymo įstaigos. Kaip skatinti jo socializaciją?

Vaikų patyčios – didelė problema?

Globa ir iššūkiai

Televizija ir kompiuteriai
Tyrimai

Vaikų elgesio stebėjimas – veiksminga priemonė pažinti vaiką

Taikant stebėjimo metodą išskirti pirmaklasiai su dominuojančiais charakterio bruožais

Inkultūrizacijos problemos, susijusios su rase (tautybe)

Tyrimas, susijęs su pirmaklasių adaptacijos pedagoginio koregavimo pagrindinėmis kryptimis
Jaunimo požiūris

Vaikai konfliktuoja. Kaip padėti jiems išmokti spręsti konfliktus bendradarbiaujant?

Jaunimo požiūris į pozityviąją tėvystę

Smurto šeimoje pasekmės vaikui

Kas lemia mūsų vaikų elgesį? Dažniausios vaikų auklėjimo problemos
Vaikų dienos centras „MES“

Vaikų dienos centro „MES“ veikla gegužės mėnesį

Vaikų pažinimas padeda juos suprasti ir nustatyti leistinas elgesio ribas

Birželio mėnesio renginiai Vaikų dienos centre „MES“
