
Mūsų knygos
Paskaitos
Straipsniai


Kaip įtraukti tėvus į vaiko ugdymą grupėje?

Vilniaus lopšelio-darželio ,,Žilvitis“ tradicijos

Kaip pasikeistų dabartinė ugdymo sistema, jei švietime vyrautų humanistinė ugdymo paradigma
Naujienos

Vasaros stovykla „Leiskime vasarą linksmai ir saugiai“ Plungėje

Vilniaus miesto ikimokyklinių įstaigų konferencija „STEAM“

Akimirkos iš konferencijos „Žaidimų praktinis pritaikymas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinius įgūdžius“

Vaikų meno projektas „Skarelė mamai“
Būtina žinoti

Pabandykime suprasti tuos tėčius ir mamas, kurie sužino, kad jų vaikui diagnozuotas autizmas arba Aspergerio sindromas

Savęs pažinimas – pozityvios tėvystės pagrindas

Mokslinės literatūros sąrašas vaikų ugdymo klausimais

Ar įmanoma vadovautis pozityvios tėvystės principais probleminėse vaikų ugdymo situacijose?
Diskusijos

Žvaigždė ar universalas

Vaikų patyčios – didelė problema?

Globa ir iššūkiai

Televizija ir kompiuteriai
Tyrimai

Taikant stebėjimo metodą išskirti pirmaklasiai su dominuojančiais charakterio bruožais priklausomai nuo vaikų skaičiaus šeimoje

Inkultūrizacijos problemos, susijusios su rase (tautybe)

Vaikų elgesio stebėjimas – veiksminga priemonė pažinti vaiką

Taikant stebėjimo metodą išskirti pirmaklasiai su dominuojančiais charakterio bruožais
Jaunimo požiūris

Jaunimo požiūris į pozityviąją tėvystę

Smurto šeimoje pasekmės vaikui

Kas lemia mūsų vaikų elgesį? Dažniausios vaikų auklėjimo problemos

Karalaičių bėdos. Meilė ar lepinimas?
Vaikų dienos centras „MES“

Birželio mėnesio renginiai Vaikų dienos centre „MES“

Vaikų pažinimas padeda juos suprasti ir nustatyti leistinas elgesio ribas

Tėvams kylantys iššūkiai, nustatant vaikams leistino elgesio ribas
