2017-03-07

Studentų pažintis su simuliacija ir žaidyba

 

2017 m. pirmąją pavasario dieną (kovo 1 d.), socialinės pedagogikos bei socialinės pedagogikos ir etikos studentės kartu su dėstytoja doc. dr. Sigita Burvyte lankėsi Vilniaus miesto lopšelyje-darželyje “Justinukas“. Šios ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogams buvo pristatyta metodinė knyga „Tėvai vaikams – vaikai tėvams“. Pristatymo metu, knygos autorė doc. dr. Sigita Burvytė dalinosi pagrindinėmis knygos įžvalgomis su pedagogais bei kartu su entuziastingais studentais, sumaniosios žaidybos pagalba, įtraukiai ir linksmai suvaidybino keletą vaikų ugdymo situacijų. Vilniaus miesto lopšelio – darželio „Justinukas“ direktorės Monikos Kelpšienės iniciatyva, stiprinti bendruomenės narių tarpusavio santykius ir pedagogų kompetencijas, pasitelkiant sumaniosios edukacijos idėjas, pasiteisino. Tiek pedagogai, tiek studentais džiaugėsi prasmingų veiklų rezultatais. Knygos pristatymo metu studentų pasirinktas žaidybos metodas supažindino pedagogus su vaikų kokybiško bendravimo svarba šeimoje, principais ir vertybėmis.

Po įdomaus ir išsamaus knygos pristatymo dėstytoja savo studentėms pritaikė akvariumo metodą duodama užduotį pravesti pedagogams žaidimą, susijusį su bendravimu ir bendradarbiavimu. Studentės puikiai susidorojo su duota užduotimi, sugalvoję pedagogams žaidimą susijusį su emocijomis, bendradarbiavimu ir vaidyba. Popietė buvo vertinga ir naudinga tiek pedagogams tiek studentėms. Ikimokyklinio ugdymo pedagogus palikome linksmus, laimingus ir kupinus džiugių įspūdžių.

Tikimės ir toliau studijuodamos socialinę pedagogiką, žaidybos ir simuliacijos dalyko studijas tęsti ne tik Lietuvos edukologijos universitete, bet ir už jos ribų, nes nėra intelektualesnės, socialiai ir pilietiškai labiau tinkamos studijų aplinkos, įgalinančios mus gilintis ne tik į studijų programas dėtomas universitete, bet ir vaikų socialinę gerovę. Būtent nuo vaikų priklausys kokia bus mūsų ateitis.

 

 

 

 

5 komentarai apie “Studentų pažintis su simuliacija ir žaidyba

  1. Manau labai naudinga įtraukti studentus į tokias edukacines veiklas, nes tarpusavyje bendradarbiaudami mes tobulėjame, įtvirtiname savo turimas žinias ir pagiliname esamas. Labai džiugu skaityti, kad būsimus ir esamus studentus, dėstytojai skatina būti kūrybiškais ir pasitikinčiais savimi. Naujovės edukaciniame mokyme visada, mano manymu, yra sveikintinas dalykas. Tad ir toliau būkit tokie, kokie esat!

  2. Dėstytojos S. Burvytės pavyzdys tik įrodo, kad studijų metu bendradarbiavimas su įvairiomis įstaigomis tik praturtina studijų laikotarpį, nes ir studentės praplečia savo akiratį ir gauna patirties, ir aplankytų įstaigų darbuotojai pasisemia išminties, atnaujina savo darbo žinias. Bendradarbiavimas – labai padeda išmokti ko nors nauja, tobulėti, pagilinti žinias bei atkreipti dėmesį į tai , kas svarbiausia.

  3. Tokie apsilankymai tikrai yra labai įdomūs.

  4. Tai yra labai naudinga, išmokti ,pasisemti patirties.

  5. Svarbu įtraukti studentus į edukacines veiklas, nes taip galima įtvirtinti žinias, smagu jog kažkas tuo užsiima.

Komentavimo galimybė išjungta.