Atvejo analizė mokytojų padėjėjams, dirbantiems su ypatingais vaikais

20.00

Šis seminaras-diskusija rekomenduojamas mokytojų padėjėjams, dirbantiems su specialiųjų ugdymo poreikių turinčiais vaikais bendrojo ugdymo grupėje/klasėje. Taip pat būtų gerai, jeigu seminaro-diskusijos dalyviai būtų išklausę seminarą tema: Mokytojų padėjėjų vaidmuo, dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, bendrojo ugdymo grupėje“ arba kitus įvadinius kursus apie darbą su specialiųjų ugdymo(-si) poreikių turinčiais vaikais.

Šio seminaro-diskusijos tikslas yra sukurti paramos ir palaikymo bendraminčių grupę, kurioje vedama patyrusios edukologijos mokslų srities lektorės doc. dr. Sigitos Burvytės, kuri turi sukaupusi didelę šeimos ir pedagogų edukacijos patirtį ir puikiai išmano šių dienų vaikų ugdymosi kontekstą, padės Jums kurtis savąjį žinojimą kaip valdyti vaikų ugdymo(-si) sunkumus bendrojo ugdymo grupėje.

Seminaro – diskusijos metu bus pristatytas atvejo analizės metodas ir išanalizuoti 2-3 skirtingi probleminiai atvejai bendrojo ugdymo (-si) grupėje/klasėje, kurie susiję su ypatingų vaikų integravimu į bendrojo ugdymo grupę bei aptarta mokytojo padėjėjo profesionali laikysena valdant sudėtingas vaikų ugdymosi situacijas.

Lektorė:

Doc. dr. Sigita Burvytė (VšĮ „Vaikų ugdymas“ direktorė)

Trukmė: 2 valandos

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Atvejo analizė mokytojų padėjėjams, dirbantiems su ypatingais vaikais”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.