Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdomosios veiklos kokybės modelis

20.00

Džiugi naujiena ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigoms, kad jau Švietimo, mokslo ir sporto ministerija patvirtino ugdomosios veiklos kokybės įsivertinimo metodinės rekomendacijos. Kviečiame vadovus, pavaduotojus ugdymui, aktyvius mokytojus susipažinti su įsivertinimo rekomendacijomis, apmąstyti kartu veiklos kokybės įsivertinimo tikslus ir uždavinius, principus, remiantis įsivertinimo modeliu bei įsivertinimo organizavimo etapais.

Šiuo metu ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo įstaigos nuo 2023 m. sausio 30 dienos pradeda dirbti remiantis, veiklos kokybės įsivertinimo metodinės rekomendacijos. Todėl tiek vadovams, tiek pavaduotojams, tiek aktyviems mokytojams svarbu pasirengti programas atsižvelgiant į šias rekomendacijas bei siekti vadovautis veiklos kokybės įsivertinimo tikslais ir uždaviniais, principais, remiantis įsivertinimo modeliu bei įsivertinimo organizavimo etapais. Šio seminaro metu analizuosime patį veiklos kokybės modelį.
Seminaro metu galėsite kurtis savąjį žinojimą kaip kurti kokybės siekio kultūrą ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigoje.
Seminaro metu aptarsime:
– Įsivertinimo principus: holistiškumo, kontekstualumo, nešališkumo, bendradarbiavimo, kokybės siekio kultūros.
– Analizuosime modelio unikalumą, specifiškumą ir sąsajas su Geros mokyklos koncepcijoje apibrėžtais geros mokyklos aspektais ir jų ryšiais.
– Trumpai aptarsime veiklos kokybės įsivertinimo modelio 7 vertinimo sritis.
– Analizuosime visuminį jo pritaikymą vaikų ugdymosi procese.

 

 

Paskaitos trukmė: 2 valandos 12 minučių

 

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdomosios veiklos kokybės modelis”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.