Individualių planų rengimas ir darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių vaikais bendrojo ugdymo grupėje

20.00

Ši paskaita skirta pedagogams, kurie bendrojo ugdymo grupėje turi SUP vaikus (akcentuosime autizmą, t.y. įvairiapusį raidos sutrikimą) kartu su mumis papildyti praktinio darbo su vaikais žinias. Taip pat išryškėjo, kad Jums reikalinga pagalba rengiant individualius darbo su SUP vaikais planus. Apžvelgsime svarbius dokumentus, kuriais reikalinga remtis rengiant šiuos planus. Taip pat, dalinsimės praktinio darbo su SUP vaikais subtilybėmis. Daugeliui iš Jūsų, reikalingas pastiprinimas, kaip praktiškai organizuoti kasdieninę vaikų ugdymo veiklą bendrojo ugdymo grupėje esant SUP vaikams. Rasite atsakymus kaip organizuoti neurotipinių vaikų ugdymosi procesą ir taikyti individualią prieigą prie SUP vaikų.
Giliau analizuosime pedagogų ir tėvų bendradarbiavimą integruojant ypatingus vaikus, atskleisime metodikas, paremtas vaikų įvairovės bei savęs pažinimu. Visi vaikai – teik ypatingi, tiek neurotipiniai turi savo vidinius resursus, kuriuos mokysimės praktiškai pastebėti ir juos vaikuose stiprinti. Mokysimės plėtoti tarpusavio partnerystę, kuri paremta pagalba, pasitikėjimu ir vieni kitų palaikymu bei žiniomis apie ypatingus vaikus ir jų integravimuisi palankią aplinką. Vaikams suaugusiųjų palaikymas yra reikalingas tada, kai mums sunkiausiai juos būna palaikyti. Dažnu atveju būna sudėtinga savikritiškai pasižiūrėti į savo elgesį teik su savo, tiek su kitais vaikais, o emocijų vedami norėdami padėti ar apsaugoti savo vaikus pradedame kaltinti kitus.

Paskaitoje giliau analizuosime šiuos aspektus:
• SUP (Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikai) vaikų pažinimas;
• Praktiškai aptarsime individualių darbo su SUP vaikais planų rengimą, kuris paremtas vaikų pažinimu;
• Praktinio darbo su SUP (Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikai) vaikais bendrojo ugdymo grupėje ypatumai;
• Tėvų ir pedagogų tarpusavio bendradarbiavimas paremtas vaikų pažinimu. Kaip fiksuoti informaciją;
• Kaip pateikti tėvams informaciją apie pastebėtus jų vaikų raidos sutrikimus;
• Kaip įgalinti grupės tėvelius bendradarbiauti tarpusavyje;
• Kaip pravesti tėvų susirinkimus.

Išklausę šią paskaitą įgysite instrumentus kaip kurti partneriškus tarpusavio santykius, kad galėtume padėti vaikams ugdytis savo tempu ir pagal savo galimybes.
Su meile Sigita ir Jurgita

Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyrius

https://srvks.lt/pedagogams/metodines-rekomendacijos/?fbclid=IwAR2dEH46Y9McptkD-f9pJ1Er7iqN-RDMF7p_rFhU6evPb9rs5XDaSWHWZmQ

Lektorės:
Jurgita Grisiūnienė (Elektrėnų mokykla-darželis „Žiogelis“)
Doc. dr. Sigita Burvytė (VšĮ „Vaikų ugdymas“ direktorė)

Paskaitos trukmė: 3 valandos.

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Individualių planų rengimas ir darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių vaikais bendrojo ugdymo grupėje”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.