Kaip dirbti su specialiųjų poreikių vaikais bendrojo ugdymo grupėje

20.00

Dirbant bendrojo ugdymo grupėje kurioje yra ypatingų vaikų, mokytojams iškylą įvairių sunkumų įtraukiant juos į bendras edukacines veiklas. Mokytojui reikalingas platesnis požiūris, visumos matymas ir gebėjimas vertinti bendrą kontekstą valdant sudėtingas situacijas. Taip pat reikalingos žinios ir gebėjimai nukreipti mokytojos padėjėją tinkama linkme, kad ji teiktų tikslingą pagalbą ypatingiems vaikams edukacinių užsiėmimų metu.

Seminaro metu mokytojai įgis gebėjimą identifikuoti esminę vaikų grupėje vyraujančią problemą, bei sustiprins žinojimą kaip ugdyti vaikų stokojamus įgūdžius telkiant bendruomenės narius: tėvus, mokytojų padėjėjus ir švietimo pagalbos specialistus.

Paskaitos metu aptarsime:

  • įvairiapusius vaikų raidos sutrikimus
  • kaip subtiliai pateikti informaciją tėvams
  • pedagogų ir tėvų tarpusavio bendradarbiavimo formas
  • analizuosime tipines situacijas kaip padėti vaikams
  • aptarsime kaip stiprinti ryšį su vaikais
  • įsivertinsime savo asmenines emocines ribas
  • susipažinsime su atvejo analizės metodo taikymu

Taip pat analizuosime ryškėjančią vaikų auklėjimo tendenciją, kai tėvai siekia ugdymo įstaigos taisykles pritaikyti prie vaikų. To neturėtų būti, taigi aptarsime kaip tokiu atveju turėtų elgtis pedagogai.

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Kaip dirbti su specialiųjų poreikių vaikais bendrojo ugdymo grupėje”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.