Multisensorinis ugdymas, stiprinant ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo ir rašymo įgūdžius

20.00

Ši paskaita skirta pedagogams, kurie dirba su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais bei siekia gilinti savo darbo su vaikais žinias stiprinant vaikų skaitymo ir rašymo įgūdžius, taikant multisensorinį (multisensorinė aplinka, skirta skatinti pirminius lytėjimo, skonio, regos, garso, kvapo ir judėjimo pojūčius) ugdymą.
Multisensorinis ugdymas stiprinant vaikų skaitymo ir rašymo įgūdžius – paremtas:
• raidės, skaitmens, figūros grafinio vaizdo matymu (regimasis suvokimas)
• mokytojo ištarto garso girdėjimu, kurį ši raidė žymi (suvokimas klausa)
• pirštų apibraukimu šiurkščios faktūros paviršių ar erdvėje rašomomis raidėmis (jaučia raidės paviršių, mato piršto ar rankos judesį rašantį raidę, jaučia savo rankos judesį)
• paties tariamų garsų išgirdimu (stengdamasis pajusti kalbos padargų padėtį)

Kas padeda susidaryti ryšiams tarp visų pojūčių – regimųjų, kinestezinių, girdimųjų, taktilinių – ir pagaliau suvokti raidės ir jo žymimo garso priklausomybę.

Lektorės kalba apie šiuos vaikų skaitymo ir rašymo įgūdžių stiprinimo aspektus:
• Aptarsime 3-4 metų amžiaus vaikų skaitinėjimo ir rašinėjimo įgūdžių stiprinimo metodikas
• Giliau analizuosime 5-7 metų vaikų skaitymo ir rašymo įgūdžių ugdymosi plonybes
• Išryškinsime vaikų skaitymo ir rašymo turimus gebėjimus priklausomai nuo amžiaus tarpsnio bei aptarsime jų įvertinimo metodiką
• Klabėsimės apie sisteminio darbo su vaikais svarbą, suvokiant aplinką, o ne tik tuščiai kartojant žodžius, kurie vaikams neturi jokios prasmės
• Praktinio darbo su vaikais pavyzdžiai bus aptarinėjami pagal vaikų amžiaus tarpsnius

Lektorės:
Ramutė Mikšėnaitė-Umbrasienė (Vilniaus lopšelis-darželis „Žilvitis“)
Doc. dr. Sigita Burvytė (VšĮ „Vaikų ugdymas“ direktorė)

Paskaitos trukmė: 2 valandos.

Kategorija:

1 atsiliepimas apie Multisensorinis ugdymas, stiprinant ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo ir rašymo įgūdžius

  1. Regina Pečkienė (įsigijo produktą)

    Gavau labai daug vertingų patarimų multisensoriniame ugdymui kurios ketinu pritaikyti nes dirbsiu multisensoriniame kambaryje su spec.poreikių vaikais.
    Esu dėkinga
    Regina Pečkienė

Parašyti atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.