Sigita Burvytė, Božena Šikšnienė, Jelena Beliajeva

STREAM ikimokykliniame ugdyme II dalis

13.50

„STREAM ikimokykliniame ugdyme. II dalis“ papildyta pedagogų ištestuotais STREAM skaitymo, inžinerijos, meno ir matematikos mokslų srities eksperimentais, kurie skirti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams, pedagogų pamąstymais ir STREAM edukacijos metodų taikymo konteksto pateikimu.

Vaikystės patirtys gyvenime stipriai įsitvirtina asmenybės struktūroje. Kuo daugiau prasmingų patirčių, kurios suteikia vaikui galimybę lavinti kūrybiškumą, problemų sprendimą, klausimų kėlimą ir atsakymų paieškas, tuo daugiau galimybių suteikiama stiprinti vaiko savarankiškumą ir pasitikėjimą savimi. Kiekvienas žmogus yra unikalus, turi skirtingus polinkius. Jeigu vaikai nuo pat ankstyvos vaikystės gali tyrinėti aplinką ir pažinti supantį pasaulį atlikdami amžiaus tarpsnius atitinkančius eksperimentus, jie gilina žinias apie pasaulį bei mokosi saugiai jį tyrinėti sugyvendami tarpusavyje.

Siekiant šiuolaikinius vaikus sudominti pasaulio tyrinėjimu, niekaip negalima to padaryti be STREAM edukacijos elementų. Jeigu norite atitraukti vaikus nuo virtualių įrankių ir įtraukti į džiugius pasaulio pažinimo eksperimentus, tada šios knygos – kaip tik jums.

Šioje metodinėje priemonėje pateikiama svarbi informacija apie STREAM pritaikomumą kasdieninėse vaikų ugdymosi situacijose. STREAM yra ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo filosofija ir pagrindinis principas. Tai yra tam tikras mąstymo būdas, paremtas daugiadisciplininiu požiūriu ir apimantis gamtos mokslus, technologijas, skaitymą, inžineriją,

menus bei matematiką.

Kodėl naudinga taikyti STREAM edukacines prieigas:

  • padeda vaikams suprasti, kaip mokytis ir tyrinėti skirtingas disciplinas;
  • vaikai turi galimybę kaupti gyvenimiškas patirtis, spręsdami problemines situacijas;
  • lavina kritinį mąstymą;
  • mokosi bendradarbiauti tarpusavyje įveikdami sunkumus.

Knygoje pristatome STREAM metodikos elementų taikymą ugdant laimingą žmogų nuo pat ankstyvos vaikystės.

STREAM santrumpa apima šias sritis:

  • gamtos mokslų (Science),
  • technologijų (Technology),
  • skaitymo (Reading),
  • inžinerijos (Engineering),
  • meno / dizaino (Art)
  • matematikos (Mathematics).

Vadovaujantis STREAM ikimokykliniame ugdyme pateikiamu požiūriu ir taikant STREAM edukacinius elementus kasdieninėse ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenimiškose situacijose, vaikams suteikiama pagrindinių žinių ir padedamas tvirtas pagrindas sudėtingesnėms ateities mokymosi koncepcijoms įsitvirtinti. Įgytos patirtys prisidės prie vaikų natūralaus polinkio į mokslą ir mokymąsi išsiugdymo, stiprins jų smalsumą ir kūrybiškumą gamtos ir technologijų mokslų srityse. Kuo anksčiau jie įsitrauks į STREAM edukacinius eksperimentus, tuo lengviau bus augti smalsiais ir visapusiškais žmonėmis.

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “STREAM ikimokykliniame ugdyme II dalis”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.