Všį „Vaikų ugdymas“ direktorė ir lektorė; LEU SEF Socialinio ugdymo katedros vedėja doc. dr. Sigita Burvytė.

Įkvepiantys pedagogai

Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos direktorė Rima Razmienė 2016 m. lapkričio 16 d. sutelkė visą bendruomenę pasisemti žinių, ieškant atsakymų į probleminius vaikų ugdymo klausimus. Kiekvienais metais mokyklas pasiekia vaikai su skirtingais charakterio bruožais, gabumais bei turima patirtimi. Tad pedagogams iškyla būtinybė domėtis kiekvienu vaiku, siekiant jam sudaryti sąlygas visapusiškai ugdytis.

Bendraujat su devintokais (pirmoji gimnazijos klasė) išryškėjo kiekvienos klasės savitumas ir jų siekis būti išskirtinai skirtingose saviraiškos veiklose ir srityse. Tai yra pavyzdys visiems mums, nes pedagogų pozityvaus požiūrio dėka ir gebėjimo pastebėti kiekvieno vaiko ir visos klasės išskirtinumą vaikai suranda savo klasės bendruomenės savitumą ir save identifikuoja tos bendruomenės nariu. Pedagogai profesionalai ne tik tarpininkauja perteikdami vaikams dalykines žinias, bet taip pat sudaro sąlygas jiems ugdytis visapusiškomis asmenybėmis, rodydami savo asmeninį pavyzdį.

Aktyvios diskusijos apie tarpusavio bendradarbiavimą su devintokais; įtraukiantys seminarai atskirai pedagogams ir atskirai tėvams, ieškant vaikų motyvacijos mokytis visą gyvenimą, leido įžvelgti tarpusavio pagarbą.

Savalaikės žinios ir vaikų pažinimas suteikia galimybę tėvams ir pedagogams kalbėtis ta pačia, žiniomis paremta tarpusavio susikalbėjimo kalba, kas leidžia geriau vieniems kitus suprasti ir susikalbėti. Šios gimnazijos direktorė Rima Razmienė ir pavaduotoja ugdymui Daiva Jasiulionienė pačios aktyviai dalyvavo seminaruose, domėjosi kiekvienu vaiku ir jo gerove bei džiaugėsi ir didžiavosi savo tvirta pedagogų profesionalų komanda, kuri siekia kiekvieno vaiko gerovės tiek ugdymo institucijoje, tiek už jos ribų.

 

5 komentarai apie “Įkvepiantys pedagogai

  1. Smagu, kad paaugliai nėra pamirštami mokyklose. Dar smagiau, kad yra tokių mokytojų, kurios stengiasi dėl savo mokinių, kaip dėl savo asmeminių vaikų. Daugelis jaunuolių šiais laikais yra pasimetę, nežino ką daryti su savo ateitimi, tad jiem reikia suaugusių žmonių šalia, kurie galėtų padėti surasti sau artimą kelią.

  2. Puikus straipsnis, dar puikesnės veiklos. Pats praktikoje su paaugliais taikau aktyvias diskusijas apie bendravimą, jausmų atpažinimą, emocijų valdymą. Kaip praktikas galiu teigti, jog jaunimui reikia vis daugiau paprastų ir atvirų išsikalbėjimų, o ne kaip buvome, o gal vis dar esame įpratę, skaidrių, video filmų, o kartais net rašymo….

  3. ,,Savalaikės žinios ir vaikų pažinimas suteikia galimybę tėvams ir pedagogams kalbėtis ta pačia, žiniomis paremta tarpusavio susikalbėjimo kalba, kas leidžia geriau vieniems kitus suprasti ir susikalbėti“. Iš tiesų taip dažnai stebimės, kad nesuprantame vieni kitų. O juk priežastis – nenoras ar nemokėjimas išgirsti kito žmogaus. Džiugu, kad yra tokių puikių pedagogų padedančių išgirsti ir suprasti vieniems kitus. Ir tiesiog paprasčiausiai susėdus pasišnekėti…

  4. Labai šaunus straipsnis. Smagu, kad pedagogai domisi mokinių gyvenimu ir jų poreikiais, kad vyksta tarpusavio bendravimas ir bendradarbiavimas. Džiugina, kad visa bendruomenė yra susitelkusi ir ieško atsakymų į šiomis dienomis aktualius ir svarbius klausimus.

  5. Puikus straipsnis. Puiku, kad mokyklos pedagogai, atstovaujantys skirtingas kartas, ieško įvairių būdų, kaip bendrauti, suprasti mokinius, atstovaujančius visai kitokią, įdomią ir pakankamai sudėtingą kartą. Smagu, kad bendradarbiaujama su mokslininkais, seminaruose gautos žinios pritaikomos motyvuojant mokinius mokytis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.