Atvejo analizė mokytojams, dirbantiems bendrojo ugdymo grupėje/klasėje, kurioje mokosi ypatingi vaikai
€20.00
Pasaulis tapo nenuspėjamu, o mes mokytojai, esame arčiausiai vaiko ugdymo įstaigoje turime sugebėti susikurti vidinę ramybę esamoje situacijoje. Mokytojų vidinė ramybė yra būtina, vaikų harmoningo ugdymosi sąlyga. Įgytos žinios, išklausius paskaitą, padės sustiprinti vidinį „stuburą“ ar vidinį „kompasą“, kuris padės tinkamai pastoliauti vaikams ir jų šeimoms valdant sudėtingas vaikų ugdymosi situacijas.
Paskaitoje bus aptariama mokytojos laikyseną, dirbant komandoje su mokytojos padėjėja, dirbančia su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais bei kitais švietimo pagalbos specialistais bei vaikų tėvais.
Mokytojas grupėje/klasėje yra edukacijos strategas, vaikų ugdymosi proceso modeliuotojas. Kiekvienas vaikas, esantis palaikančioje, parama, palaikymu bei pagalba apsuptoje aplinkoje, gali atskleisti savo vidinius resursus bei ugdytis ir stiprinti savo stokojamus įgūdžius.
Video paskaita padės mokytojams sustirpinti savo žinojimą, kaip tinkamai organizuoti vaikų ugdymo (-si) procesą, kad kiekvienas vaikas galėtų ugdytis savo tempu ir pagal savo galimybes. Įgytos žinios padės tiek neurotipiniams, tiek ypatingiems vaikams mokytis sugyventi tarpusavyje bei teikti pagalbą vieni kitiems valdant sudėtingas kasdienio gyvenimo situacijas. Kryptinga, nuosekli ir lanksti mokytojo laikysena padeda vaikams mokytis prisiimti asmeninę atsakomybę už savo sprendimus bei pozityvų elgesiu tarpusavyje.
Išklausius paskaitą mokytojai pagilins šias savo žinias:
Taikant atvejo analizės metodą, valdant sudėtingas vaikų ugdymosi situacijas grupėje/klasėje
Ypatingų ir neurotipinių vaikų stiprybių bei stokojamų įgūdžių identifikavimo
Bendradarbiavimo su mokytojų padėjėjomis principus
Mokytojo laikysena paskirstant dėmesį darbui su neurotipiniais vaikais ir ypatingais vaikais, užtikrinant vaikų mokymo(-si) kokybę
Lektorė:
Doc. dr. Sigita Burvytė (VšĮ „Vaikų ugdymas“ direktorė)
Trukmė: 2 valandos 7 minutės.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.