Besimokančios organizacijos kultūra
€20.00
Gyvenimo tempui vis spartėjant ir informacinėms technologijoms besiveržiant į kasdieninį mūsų gyvenimą, tenka įveikti įvairiausių iššūkių, siekiant kokybiškai atlikti savo pedagoginį darbą ugdymo įstaigoje ir išsaugant vidinę emocinė harmoniją. Tenka nuolat balansuoti, o naujovės į mokyklą taip pat sparčiai skverbiasi, tad tenka nuolat mokytis naujų dalykų. Didžiausių teigiamų pokyčių galima tikėtis tada, kai ugdymo įstaigos darbuotojai, kaip besimokančios organizacijos atstovai, mokosi ir planuoja kaip tobulinti mokymosi procesą kartu su bendruomene. Mokyklos tobulinimasis yra tiesiogiai susijęs su švietimo kaita, kurią lemia besikeičianti žmonių gyvensena, kurie tiesiogiai paveikia vaikų raidą. Mokytojai yra pagrindiniai mokyklos, kaip besimokančios organizacijos veikėjai ir kaitos iniciatoriai. Pokyčiai ugdymo įstaigoje prasideda nuo mokytojo suvokimo, kad prieš norint kažką pakeisti ugdymo įstaigoje, riekia keistis pačiam. Priklausomai nuo ugdymo įstaigos bendradarbiavimo kultūros, mokytojas gali (arba ne) keistis darbo vietoje, tobulėti ir taip keisti ugdymo įstaigos, kaip besimokančios organizacijos, kultūrą
Paskaitoje aptariami šie teoriniai ir praktiniai aspektai:
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigos veiklos vadyba;
- Nuolatinis profesinis tobulėjimas;
- Lyderystė mokymuisi;
- Mokyklos savivalda;
Trukmė: 2 valandos 14 minučių.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.