Ugdomoji aplinka ir ugdymo strategijos
€20.00
Ugdomoji aplinka grupėje skatina vaikų pasaulio pažinimo motyvaciją, įgalina veikti ir tyrinėti juo supantį pasaulį žaidimo metu. Grupės aplinką skirstome į fizinę ir emocinę. Fizinę aplinką kuriame bendradarbiaudami su vaikų tėveliais, kaip ir psichosocialinę. Fizinę aplinką sudaro mus supanti erdvė ir joje esantys daiktais, tai lavina vaikų estetinį suvokimą, o psichosocialinę aplinką kuria mūsų emocinės būsenos ir ryšiai su vaikais, kas nulemia vaikų jauseną grupėje. Tam reikalingos žinios ir gebėjimai kurti paramą ir palaikymu pagrįstus tarpusavio ryšius, kas padeda vaikams jaustis saugiems, atsipalaidavusiems ir tyrinėjantiems bei aktyviai veikiantiems tiek laisvo žaidimo metu, tiek atliekant mokytojų parengtas užduotis ar veiklas. Paskaitos metu tyrinėsime save ir vaikus bei kursimės savąjį žinojimą, kaip stiprinti tarpusavio ryšius, kad padėti vaikams gerai jaustis grupėje, kas yra svarbu savirealizacijai. Tam reikalingos vaikų ugdymo strategijos, kurios sudarys vaikams galimybes rinktis ir priimti sprendimus, susijusius su ugdymo(si) procesu bei kitomis situacijomis, kas leis patirti savo priimtų sprendimų pasekmes. Mokytojas modeliuodamas ir taikydamas skirtingas strategijas, skatina prasmingą vaikų bendradarbiavimą ir tarpusavio paramą. Todėl mokytojams svarbu naudoti ugdymo strategijas, kurios holistiškai aprėpia visas vaikų ugdymosi sritis. Paskaitos metu įgytos žinios padės Jums pasirengti vaikų vertinimui bei pasirinkti tokias vaikų ugdymo strategijas, kurios padės skatinti vaikų susidomėjimą ir kels jiems naujus iššūkius, žadins kūrybingumą, stiprins norą tyrinėti, eksperimentuoti, padės savarankiškai ieškoti atsakymų bei problemų sprendimo.
Šioje paskaitoje nagrinėjamos sekančios temos:
- Kokia turi būti ir kaip sukurti fizinę vaikų ugdymosi aplinką;
- Socioemocinę grupės aplinką kuria pedagogai, kuri turi lemiančios reikšmės vaikų harmoningam ugdymuisi;
- Kaip sukurti vaikų pažinimo smalsumą žadinančią aplinką;
- Ugdymo strategijų analizė, kurios padeda vaiko asmenybinei raidai;
- Ugdymo strategijų modeliavimas, skatinantis vaiko mokymosi procesą;
- Ugdymo strategijos, palaikančios žaidimą, kaip pagrindinę vaiko veiklą.
Trukmė: 2 valandos 14 minučių.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.