Mokytojų padėjėjų praktinio darbo pavyzdžiai bendrojo ugdymo grupėje

20.00

Dažnu atveju, esant didelei vaikų įvairovei, vien mokytojo pagalbos vaikams, bendrojo ugdymo grupėje nepakanka, kad būtų sukuriamos harmoningos ugdymosi sąlygos. Siekiant vaikų ugdymosi kokybės, reikalinga mokytojo padėjėjo savalaikė ir įvairiapusiška pagalba. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai yra imlūs įvairioms patirtims, juos labiausiai traukia linksmą ir gerą nuotaiką sukuriantys bei į veiklą įtraukiantys žaidimai. Dažnu atveju vaikų stokojami įgūdžiai tampa skirtingų problemų priežastimi, kas trukdo jiems įsitraukti į patyrimines veiklas, kuriose jie kaupia gyvenimišką patirtį.
Šioje paskaitoje analizuosime šiuos praktinius pavyzdžius:

Kaip stiprinti ryšį su mokytoja ir vaikais. Kodėl tai yra taip svarbu?
Kaip laikytis subordinacijos ir saugoti savo asmenines ribas bei netapti vaikų „tarnaite“
Kaip padėti mokytojai vaikų edukacijos metus
Kaip susitarti su vaikais, kad jie mus gerbtų

Lektorės:

Greta Juodkaitė (VDU ŠA Įtraukiojo ugdymo: Socioedukacinių industrijų magistrantūros studijų studentė ir Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos pradinių klasių mokytoja)

Doc. dr. Sigita Burvytė (VšĮ „Vaikų ugdymas“ direktorė)

Trukmė: 2 valandos

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Mokytojų padėjėjų praktinio darbo pavyzdžiai bendrojo ugdymo grupėje”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.