Skaitmeninės technologijos kaip priemonė tobulinti logopedo ir mokytojo bendradarbiavimo efektyvumą (konferencijos įrašas)

20.00

VšĮ “Vaikų ugdymas” ilgametis bendradarbiavimas su Vilniaus miesto lopšeliu-darželius „Liepsnelė“ išryškino kasmet vis prastėjančius vaikų kalbinius įgūdžius. Reaguodami į šia problemą, siekiame prisidėti prie logopedų ir mokytojų profesionalios bei žiniomis paremtos partnerystės, stiprinant vaikų kalbinius gebėjimus ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje. Jeigu šiame amžiau tarpsnyje yra tinkamai lavinami vaikų klausos, kalbėjimo ir smulkiosios motorikos įgūdžiai, tai ženkliai pagerina vaikų kalbinius, skaitymo bei rašymo įgūdžius ateityje.
Didelę moklinę ir praktinę patirtį turintys prelegentai iš Sočio valstybinis universitetas Aparina Irina; aukščiausios kategorijos logopedė Labkova Yuliya ir Pevneva Irena, iš Minsko; logopedė Gorokhova Irina, iš Maskvos; logopedė Turchyna Yuliya iš Vokietijos/Ukrainos bei gausus praktikų būrys ir skirtingų Lietuvos miestų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų.

Programą rasite čia: http://www.ugdykim.lt/wp-content/uploads/2021/10/1-KONFERENCIJOS-PROGRAMA.pdf

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Skaitmeninės technologijos kaip priemonė tobulinti logopedo ir mokytojo bendradarbiavimo efektyvumą (konferencijos įrašas)”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.