Darbas komandoje integralaus ugdymo(si) sąlygomis

20.00

2024 m. rugsėjo mėn. šalyje įsigaliosiantys įstatymai (Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo Nr. I-1489, 14, 21, 29, 34 ir 36 straipsnių pakeitimas ir įstatymo papildymas 45 straipsniu), įpareigojantys ugdymo įstaigas sukurti įtraukią vaikų ugdymosi aplinką, t. y. aplinką, orientuotą į kiekvieno vaiko poreikių patenkinimą bendrojo ugdymo grupėje. Tik komandinis ir sutelktas visų vaiko ugdymo proceso dalyvių darbas gali užtikrinti sąlygas kiekvienam vaikui ugdytis savo tempu ir pagal savo galimybes tiek šeimoje, tiek darželyje kartu su bendraamžiais, esant poreikiui gauti būtiną specialistų pagalbą.

Seminaras skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų komandoms: tiek pedagogams, tiek mokytojų padėjėjams, tiek švietimo pagalbos specialistas, tėvams ir administracijai. Tik bendru sutarimu galimas komandinis darbas siekiant sukurti vaikų poreikius atitinkančią aplinką. Nuo mokytojo požiūrio į kiekvieną grupės vaiką, vertybių, nuostatų, gebėjimų atpažinti vaikų poreikius ir turimų žinių priklauso, ar bus sukurta vaikų fizinius ir emocinius poreikius atitinkanti aplinka.

Seminaro medžiaga padės kiekvienam ugdymo įstaigos darbuotojui suvokti, kaip gali asmeniškai prisidėti prie įtraukios aplinkos kūrimo ugdymo įstaigoje ir konkrečioje grupėje.

Seminare sužinosite:

  • Subordinacija ir komandinis darbas ugdymo įstaigoje
  • Vaikų vertinimas – skirta veiklos planui ir krypčiai pasirinkti
  • Sisteminis komandinis darbas padeda vaikams įgyti tvarių žinių apie juos supantį pasaulį
  • Kaip pritraukti ir rasti resursų, kurių reikia užtikrinti įtraukią grupės vaikų ugdymosi aplinką?
  • Kaip stiprinti savo vidinius resursus, kuriant emocinę grupės vaikų aplinką?
  • Komandinis darbas su tėvais užsibaigia informacijos apie vaiką apsikeitimu
  • Kaip tikslingai bendradarbiauti su ypatingo vaiko ir neurotipinių vaikų tėvais?
  • Kokios taisyklės padeda bendradarbiauti tarpusavyje, kiek ir kaip jas įvesti grupėje?
  • Koks turėtų būti mokytojo elgesys su vaikais, įvairiose aplinkose, kai vaikai elgiasi skirtingai?
  • Ribos teikiant pagalbą, kolegos padeda stiprinti komandinį darbą
  • Žaidimas, padėsiantis pedagogui pažinti save ir suprasti, kaip tinkamai reaguoti į vaikų netinkamą elgesį

 

Lektorė:
Doc. dr. Sigita Burvytė (VšĮ „Vaikų ugdymas“ direktorė)

Paskaitos trukmė – 1 val. 45 min.

Kategorija:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Darbas komandoje integralaus ugdymo(si) sąlygomis”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.